شما یه احمقین...نگین نه..!!
تاريخ : برچسب:, | 11:3 | نویسنده : ramin

سلام...!!

شما امروز با این مطلب به یه حقیقت خیلی مهم در زندیگیتون پی خواهید برد ولی قبلش چنتا نکته هست که باید بگم:

1-تولد 1سالگی وبلاگم بوده که رد شده ....چند وقت دیگه هم دندون در میاره و بعدشم میره مدرسه...!!

2-دانستن این حقیقت خیلی سخته ، پس اینجانب خواهشمند است جنبه داشته باشید....!!

3-بــــعد ...آها...تشکر میکنم از دوست خوبم نانا که پای صابت وبلاگمه  ...بازم مرســی...!!

 

خب دیگه لوس بازی بسه بریم سراغ حقیقت....!!

حقیقت اینکه شما یه احمقی.....بدون تعارف گفتم....چون مدارکش موجوده و بهت ثابت میکنم...!!

دلیل اول:

شما هیچ وقت نمیتونید تمام 32تا دندونتونو با زبونتون بشمارید....!!

دلیل دوم:

شما الان دارید این کار و انجام میدید...!!

دلیل سوم:

شما الان دارید با یه لبخند احمقانه به احمق بودن خود میخندید و به این فکر میکنید که من از کجا فهمیدیم....!!

دلیل چهارم:

شما پی بردید که احمق هستید و اگر الان به شما بگم که کف پاتون اندازه ی صورتتونه ، اینو امتحان میکنید...شک نکنید...!!

 

 

خب دیگه ....حالاگریه نکن ....!!

 

بیا این عکسو نگاه کن ....عکس یکی از بازیگران ایرانی هست که من اسمشو نمیگم...!!

فقط خواهشا افراد بالای 18سال ببینن و دخترا نگاه نکنن ....چون واقعا زشت و استغفراللهی ...!!

برای دیدنش برین ادامه مطلب...!!


 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: